Tak nám přestal fungovat domácí internet.
No patálie, ale vše by mělo mít řešení.
Volám
na O2 linku. Vítá mě virtuální Eva. Další pokrok je tady. Již nemusím
vyposlechnout celou číselnou řadu ...zmáčkněte od 1...až 9. Stručně
nahlaste problém, Eva si s tím poradí. Poradila, nahlaste číslo linky.
Vaše služba nebyla identifikována. Možná jsem se překlepl v čísle, tak
zkusím algoritmus znova. Stejně tak. Zkusím pro změnu číslo smlouvy. Beze změn... Objeví se však možnost řešit mailem, tentokrát virtuální
pán nabídne mailovou adresu. Napíšu požadavek. Poměrně briskně odpoví
již nevirtuální operátor: Vaši službu jsme neidentifikovali. ??! Tak
pošlu důkazní fakturu. Aha, vy nejste korporátní zákazník. Jak jsem se
dostal na korporátní linku? Nevím. Odkáže na jiné zákaznické číslo.
Ozve
se opět Eva. Zadejte svůj problém. Abyste mohli problém řešit, je
nezbytné si stáhnout aplikaci Moje O2. ?? Takže staromilci, majitelé
tlačítkových přístrojů mají smůlu ?? Pomnu na konzervativnějšího
kamaráda.
Přihlaste se...opět jsem
nebyl identifikován. Zkouším cesty zapomenutého hesla, nové registrace
atd. O2 nezná moji e-mailovou adresu. Přihlášení, registrace
nemožná...Na to již nemám nervy. Jdu spát, ráno moudřejší večera.
Nebaví
mně ťukat do displeje, třeba půjde vyřešit přes webové stránky. Jejda -
jsem opět vyzván, abych si stáhl aplikaci! Žádná alternativa (Moje O2 | Správa účtu
). Adrenalin opět stoupá. Takže znova do mobilu, data jedou, polovina
měsíce a již 2/3 vyčerpané. Registrace nadále nemožná, nefunkční, tu se
nepodařilo požadavek vykonat či mě vůbec nepustí přes klávesnici, zadám
adresu, bez možnosti odkliknutí. Tudy cesta nepovede. Nabídne se mi
jednorázové přihlášení, hurá, je tam možnost chatu. Po pár smyčkách s
Evičkou se objeví skutečný operátor. Zasekneme se na přesném typu
modemu. Dobře budu řešit doma po 18 hodině. Není problém jsme tady do 22
hod odpoví jakási nevirtuálně virtuální osoba. Dobrá. V 18 hodin
zkouším nové spojení, vítá mě Eva, odkazujíc na poruchovou linku,
odkazy, že si mám restartovat modem apod. dále zvedají adrenalin. Co
jsem asi tak dělal, než jsem vám zavolal? Opět se cyklíme, Evička končí
spolupráci, já se několikrát pokouším neodbytně navázat spojení. Eva
ale vytrvale dělá zagorku ...abych se pak po 2 hod dozvěděl, že dnes se
vám již nikdo věnovat nemůže, zkuste zítra od 8 hod...Aha, jsme tady do
22 hod?
Ne, již
nechci žádnou virtuální ani Evu ani Adama. Naklušu na prodejnu, kde se
mi chlapík ochotně pověnuje, zadá požadavek, do 24 hod vám bude volat
poruchový pracovník. Sotva vyjdu z prodejny, již volá slečna. To je
rychlost, že by přeci jen služby? Váš problém není na naší straně, naše
linka je v pořádku, identifikovali jsme poruchu modemu. Nabízíme vám
řešení pronájmu za 100kč měsíčně po dobu 60 měsíců...Po víkendu k vám
přijede technik. Zprvu bych i rychle odkývl, hlavně, že se problém
vyřešil. Po prvotním šoku docvaknou logické počty. Oni chtějí za modem
100x60, čili 6 tis??? To jako vážně? Slečna mě asertivně opraví na
nějakých 5950,- s tím, že se jedná o vysoce funkční modem pro chytrou
domácnost. No tohle opravdu potřebuji. Odmítnu. V tomto případě si
musíte poradit sám, jen se slečna ještě dovolí upozornit, že pokud si
pořídím vlastní modem, tak budu mít problémy s konfigurací a další
potíže. Ale volba je samozřejmě na vás...Aha děkuji. Taky služby.
Po
pár dalších pokusech s aplikací, přeci nejsem tak blbej, již s principu
se chci dostat do služeb, ale dalším opětovném cyklení a
odmítání...Velím : Sbohem O2
Dovětek: přecházím k jinému operátorovi, dostávám nový modem...a ejhle, nefunguje. Druhý den je tam technik...Identifikoval problém ...v lince...
Žádné komentáře:
Okomentovat